-:SEMESTER!!:-

Jepp! Har nu klivit på semester! 4 Veckor härlig semester!!
Kanske Tillfälle att ta tag i bloggandet? (som ja tjatar om att jag ska göra... ;)
*Lovar inget ;)

Ja..vad har nu jag gjort sen sist? Vad är det jag "tagit semester" ifrån?
Så här ligger det till:

Jo som hel,del el tim arb lös så kan man i Sevdala kommun få TUREN att gå programmet
-Eva Pevas Änglar!

Att få "tillhöra" Eva Pevas Änglar Kan innebära allt från att få hjälp med jobbsök,erfarenheter,
till att lära sig mycket om sig själv och livet ;)

Har jag förändrats som person sedan jag började? -JA!
Jag har blivit lugnare (va stresshare)
Mer säker på mig själv!
Kommit fram till vad jag vill.
Och fått en familj till!

Det roliga med denna grupp är att som ny va min första tanke...*de här kommer aldrig att funka!
Så många olika stilar/personligheter kan inte gå ihop!
Men jopp! 
 
Den ene ser ut som "mammas flicka"
Den andre är Alternativ.
Den tredje är "hiphoperäj" XD
Den fjärde osv

"en bunke ragator" om vi själva får säga! XD

Att vara någon mer utstickande eller mer blyg och tillbaka dragen
Att vara 19 el 28
De spelar ingen roll!
I gruppen är vi alla lika starka, vi alla är lika värda!
Vi är en familj, fast att nya kommer och "gammla" går..lika tighta ändå!

Kan tänka mig att de ser kul ut för andra när vi dyker upp på olika ställen..
och förvåna dom med vad vi tillsammans har.

Ni förstår poängen va?!?

Trisst med semester samtidigt...men ändå skönt ;)

Ja Ja ;)

Sii Yaa


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0