-:Måndag...!:-

Japp! Hade de varit "jobbevecka" så hade det ju varit
veckans första "jobbe" dag efter ledighet....men nu är här fortf semester..

MEN som straff för att jag vänt på dygnet...
Så ska jag idag...storstäda,tvätta och fixa det sista i trädgården!

Ja...jag vet..på semestern ska man ju sova ut..Men inte vända på dygnet!
Tänk så mycket man missar!
Dom starkaste soltimmarna tex!
Dagarna tar slut så mycket fortare om man ska sova bort dom!

Denna veckan kommer "gå i ett streck"..

Måndag...straff!
Tisdag..om solen vill..pressa..jobba på brännan!
Onsdag..Möte på AF..och när man ändå är där så kanske man kan träffa fröken Lina en sväng?
Torsdag..Fixa naglarna hos söta Anna! :D LÄNGTAR
Naglarna har växt till sig rejält (vilket dom gör under sommartid) och behöver välldigt snart en ny förstärkning!
Lyckades "slå av 2" i trädgården här för ett par dagar sen.. O FY TUSAN VAD ONT DET GÖR!
På torsdag kväll-fredag kväll så ska det jobbas..köra transfer Sturup - Kalmar.
Resterande av helgen så ska det jobbas hårt..i solstolen! XD (om det vill sig XD)

ONÖDIGTVETANDE:
I jämförelse med att pierca musen eller slå av 2gele förstärkta naglar så gör det sistnämnda ondast!
Att pierca musen...smärtan går över i stort sett direkt efter att smycket sitter på plats..men de där med naglarna smärtar i upp till flera dagar! :S
he he he

Sii Yaa


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0