-:Här ska gnällas!:-

Kommer hem runt 4-4,30 tiden i morses...
Vi har varit fylle "taxi" från falsterbo...två MYCKET förfriskade killar behövde ju ta sig hem....^^
Kommer hem..o känner mig inte alls trött...fåglarna kvittrar,det är ljust..funderar allvarligt på att hålla mig vaken ist.. kommer sen tänka på att..ne..med denna värmen blir jag ju bara så hemskans argsint..och ännu värre monster blir jag ju om man tillägger påtok för lite sömn...

slänger mig i säng halmen för att sova...

Vaknar...
ARG SOM ETT BI!!!!

Kaffe abstinenten bankar...
Värmen kokar mig sakta men säkert..
Jag är svettig...villket gör mig ännu mer arg då jag tycker det är så vidrigt!!
Men..det är någ mer....
MENSEN!!!!!!

Vadf*n har jag gjort för att förtjäna att ha den skiten nu i denna värmen?????
Får nog ge han där uppe i himmlen en SPARK i arslet!!!!

Den onda cirkeln har dragit igång!

*Letar offer.....vem ska få smaka på en portion kokande,svettiga mens hormoner????
(Vilket innebär skäll utan dess like! och ev en och en annan puttning!!)


Sii Yaa


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0