-:Besviken!!:-

Jag som är TOKIG i åska,blixt och dunder....
Blev blåst!
Som ett barn som blir snuvat på sitt lördagsgodis!!
Värmen som varit den senaste tiden...har nästan tagit kål på mig..igår var det nog nära
en personlig "konkurs" i kroppen!!
SÅ DÅLIG!
Fick nys om att det skulle bli åska :D blev så lycklig och tänkte att -yes!! Snart är jag männsika igen! :D
Står ute och kikar med glittrande ögon och ser hur de blixtrar och lever buse en bit bort..glad och förväntansfull över att det snart skulle vara ovanför oss gick ja in och drog ur kontakter till tv,data osv...
gick ut och satte mig igen för att invänta det hela....MEN ACK!
Det avtog mer och mer :(

(bild lånad från google)

(bild lånad från google)

Så besviken!!


Sii Yaa


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0