-:ROCKER´:-

Jepp..jag är hä idag igen!! -GO MIMMI! -Duktig du är! ;P
Dagen kommer att bestå av lite gitarr lira....
a´la....

he he he XD

metallica och aerosmith inväntasoxå ;)

När gubben min kommer hem tänkte jag utmana honom på...



Känns som om XBOX et får massa tid och kärlek för tillfället...
men har man fått så härlia julisar måste dom ju utnyttjas ;) eller har jag fel?!?

Jag vet förövrigt att ni skulle villja se en het bild som brinner en aning i kanterna
på mig när jag står och rockar med gitarren...
...Men det får ni inte XD
Har ju hitils varit lite "feg" med bilder på mig själv här i bloggen..
man ska försöka ändra på mig nu med den (snart) nya designen!
 
ja ja, det får vara bra för nu!

Sii Yaa


Kommentarer
Postat av: Magda

Hej! :)

Ja jag har haft en den lite mer än något år nu, glömmde bort ett årsdagen :(



Ja men absolut mindre depp! Det tummar vi på.

Scen it är svinkul vi har dock bara det gammla. Hur är det nya.. ??



Kramar

2010-01-05 @ 17:30:29
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0