-:Igår-Idag-Helgen helt enkelt:-

Fredagen började med jobb..
Först mitt ordinarie jag har varje fredag och sen körning för europ car.
4bilar skulle hämtas i Kristianstad..jag fick köra GOLF igen...mmm me like! A lot!
Dom nya golfarna är helt wunderbar! :D

(Bilden lånad på google)
men när alla bilar var på rätt plats så skulle jag och min gubbe hem..
..ja just de!
Bilen ville inte som vi...och bestämde sig för att lägga av!
ja..där stod vi på Sturup kl 23 någonting på kväller...med en bil som inte ville..
två magar som var hungriga..mat i bagaget eftersom att vi stannade till för att handla utefter vägen..
och denna kylan!
En fredag så....festar folk..eller hittar på något annat...så gissa hur många som var tillgängliga för att anlända som hjälp?!?!?!? -ingen!
Ja som tur var är det inte så långt hem därifrån så vi skulle till att börja promenera..men...men...
så...kom mr taliban! Han tyckte att det var ett jättefint tillfälle att vår bil hade lagt av..så han försökte väll stressa bort oss därifrån för att han snabbt som tusan skulle kunna "handla" ur vår bil när vi inte längre
kunde se.. -MEN ÅNE! GLÖM DET!
Vi vände...satte oss i bilen för att mr taliban skulle fatta vinken att nu vart de kört för han!
Kallt var de...och kallare blev det...vi satt i bilen i ungefär 1 och en halv timme...efter de bestämde vi oss för att gå in på Sturup (flygplatsen) för att få lite värme i oss.

(google bild)
Väl inne trodde vi att vi hade kommit fel.... XD
Skämt o sido..vi var dom enda "nordiska" som syntes till på långa vägar! Det visade sig att det landat två plan från bagdad...

(google bild)
och ja..det kände som om att vi var utomlands just då..
så för att liva upp stämningen skämtade jag till det för min gubbe och sa..-å men älskling..vilken trevlig lite tripp vi är på.. men det är tur att dom tänker på turismen här i bagdad..för på alla reklam skyltar har dom textat på svenska...... XD
Tillslut så får vi iaf Poccanhontas till att komma till vår undsättning :D
Massor av + och kramar och tack till honom !

Lördagen..
Ja..efter fredagens bravader blev det en låååång sovmorgon!
resten av tiden hemma så blev det bara slappande. För att på kvällen sen åka hem till Lars och Sthål mannen.
Där bjöds det på god middag,rött vin trevligt sällskap och film.
Närmare bestämt -Sommar med Göran XD

(google bild)
 Sikken film säger jag bara :D
Tack till er! :D
När vi kom hem var jag fortf för pigg för att kunna gå o lägga mig så det blev till att rocka med gitarren...
Men inte vilken gitarr som helst...

Förresten hittade något tufft...

(google bild)
Gitarren längst till höger..den vita vore lite kaxig att ha :D
Snacka om träning..när jag spelar så spänner jag mig..får kramp i benen och i armarna.. XD
Så den sköna träningsvärken ligger inte långt ifrån :D
Är jag ensam om det?

Efter lirandet så kröp vi ner framför en film..
närmare bestämt...

(Bild från google igen då :P)
Heeel charmig!
Men grejjen igen är ju då att jag såg den tre gånger på raken innan jag lyckades somna..
och vid en här tiden är kl 05:45...och det har slagit om till..
Söndag..

Denna dagen blev det en rejäääääl sovmorgon!
lyckades slå i knät för kung och fosterland på vårt tv rums bord!*=@#*^^!
TUSAN VAD ONT!
Så lite halt likt Mr House är ja idag! :/
Därav blev tvätten dissad och datorn då istället hyllad :P
...Hela dagen....


Sii Yaa


Kommentarer
Postat av: Clin

Haha känner igen de. Jag spänner mig till max när jag spelar! Även om jag själv märker de så kan jag inte sluta :P

2010-01-24 @ 21:49:20
URL: http://emmaclin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Visst är krånglande bilar helt underbara? ;) Stackars er som fick hänga där så länge, men skönt att iaf någon kunde komma till undsättning! Har det löst sig med bilen nåt?

Åh fy för knät, hoppas det känns mkt bättre idag iaf!!:) Puss o kram

2010-01-25 @ 11:14:32
URL: http://fliiingan.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0