-:Hmpf...:-

Minnet är bra men kort!...Det ä väll så man brukar säga?

Kommer under dagarna på massa olika områden eller ämnen att skriva om i bloggen...

MEN....lika fort somjag loggat in på bloggen så....-vips! det är borta....jag har glömt!

Att skriva alla dags sysslor man håller på med känns som kvitta som...för det får inte en blogg till att bli speciellt mer intressant..tycker jag!

Nu ligger luren min på laddning....hatart! Kan den inte sköta det där själv?!?!

Tänkte köra en -heey, det här ha jag gjort under uppehållet..

 

Ne..nu blir det till att plocka fram antecknings blocket och penna...sprnga runt med de för att göra små

minnes lappar så jag kommer ihåg att ta upp lla dessa grejjer jag kommer på..

ja ja...

 

Sii Yaa


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0