-:Här nere i söder...:-

Jepp..här nere i söder fick vi något som vi inte är speciellt vana vid att få..

-el..jo..men inte i dessa mängder iaf..




Pomba står och sliter med snöröjning...helt ovetande om att amatör paparazzi´n är i farten..

-TUSAN! Han kom på mig..och börjar genast posa...


-snyft.....min bil är begravd :,(

  


ett stycke hundgård......nästan borta....

lite jul stämmning var det ju iaf XD
detta är ju då vår frammsida...


mitt hjärte hjärtans gubbe röjjer snö..


-PAX...-för att INTE få denna "snö läpp" i nacken!


som sagt...

MASSOR AV SNÖ!

Sii Yaa


Kommentarer
Postat av: R.

Gaah! Sjukt mycket snöö! snacka grymma snöbollskris man kan ha... eller åka ner för en brant backe med en platspåse. Säger bara KOMMER DU IHÅG ÅRE??!! Hahaha....does where the days! =D

2010-01-07 @ 23:57:21
URL: http://badbuttrue.blogg.se/
Postat av: Jessica

oj jäklar vad ni har snö där nere då!! .:O hjälp säger jag bara. brr...

2010-01-09 @ 23:17:50
URL: http://fliiingan.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0