-:Funderar..:-

Vad ska man skriva om?
Jag kan bli sugen på att skriva om diverse ämnen..men stillar mig då jag vet hur "många" det är som orkar lägga ner tid på att läsa långa blogg inlägg....-är själv likadan :P
 
OCh att så "många" kommenterar gör ju skriv lusten ännu högre- not!
Fast iof så är det kanske ganska så skönt?!?...att slippa söka upp andras bloggar för att känna sig tvingad till att behöva kommentera just för att denne har gjort så hos mig!?! :P
Något som ändå peppar är ju att man faktist kan se att de finns ett gäng som håller till här för att läsa..så lite nyfikenhet måste ju finnas XD
ja... nu  är ju läget som sådant att det är fortf vinter period...och då händer här inte speciellt mycke!!
Och nej, jag dammsugar inte i 7,5 cm klackar så några sådanna bilder blir det ju inte XD
Men vardagen kanske skulle bli mer "glamourös" ifall man gjorde de..hm..kanske ska testa... XD
Dagens outfit bilder känns inte som "min grej" kul hos andra..men jag är inte som "nästan" alla andra...
Så vad vill ni läsa om?


Sii Yaa


Kommentarer
Postat av: Clin

Jag vill se dig städa :P

Haha nä, men skriv om de som faller dig i smaken just då!

2010-01-24 @ 20:36:50
URL: http://emmaclin.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0