-:bloggar..:-

Ja..bloggar.. JAG TYCKER...

...Om bloggar med fart o fläng..!
 Jag avskyr att läsa bloggar som handlar om samma sak dag ut och dag in..
ex: Idag vaknade jag 07:30, käkade frukost, gick ut med hunden, sen dammsugade jag och tog disken. passade på att tvätta. sen kom älsk hem och då lagade jag mat och på kvällen blev det film.....
-GAH! intresse klubben antecknar!

-SUCK! inget intressant! Och såå har dom mage till att undra varför dom inte frågar varför dom inte har några läsare??!! att läsa om samma sak dag ut och dag in...känns lite.....!-ja! ni vet!
 
samma sak...
långa inlägg..

kan vara hur kul som helst att skriva! Man känner sig jätte stolt när man är klar..man hoppas på att så många som möjligt ska läsa..men ärligt....-Nästan ingen gör det!

-Eller dessa smyg skrytare..
-Eller jag tjänar si o så mycket..
-Eller..ja listan är lång..o då blir inlägget det oxå..så vad var det vi/jag sa?

Ja ja..smaken ä som baken...-delad!

Sii Yaa


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0