-:Blogg peppad igen! :D :-

Yepp. ni minns väll inlägget om allas vår kära lilla mat butik

Mat Öppet va?


Var inom där en sväng idag.
Mötte genast en av ägarna nästintill precis innanför dörren..
(de va väll iof inte så konstigt det var ju dags för stängning ju)

Jag och min gubbe möts av....
-Hallå, vi har läst ditt blogginlägg :D
Och vi skickade vidare det till högsta chefen, han som håller i alla Mat Öppet butikerna i Sverige...
Han har inte svarat än, så jag vet inte ifall han har läst men jag träffar honom i morgon.
En del goda skratt blev det iaf....  :D

Så jag tar mig friheten att tolka det som om att det vart ett omtyckt inlägg :D

Nyfiken på vad högste chefen kommer att säga:D

Sii Yaa


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0