-:Att vara kvinna..:-

Ja...det är inte alltid det lättaste med pms-hormoner och allt annat som tillhör..
Jag som oftast(90%) är en stark person,trevlig och alltid glad för att träffa nya människor....
är i en TVÄRTEMOT svacka just nu!

Ang dom två tidigare inläggen..

Jo..mitt hjärta..sötast ever...
Han har ju sina rötter här..villket oxå innebär att han känner en hel del människor.
Han vill ju att det ska vara likaså för mig.

Jag är lite annorlunda där... Klart man vill ha telefonboken full..
men jag har inte brottom..
 
Till saken nu, Pumba som börjat "dejta"/"flörta"/"kila" eller vad man nu säger, med en tjej i "grann kvarteret".
Mitt hjärta tycker.. -A men det är skit bra, då kan ju du lära känna henne och få ev en bra vän till.
Jätte gulligt tänkt av han.
Pumba tycker likaså...att det vore jätte kul om vi 4 sen då kan hitta på olika äventyr ihop...
Sånt är väl skiitbra?!?!
jo....
MEN..det är inte "jag"..
Ååå va negativ jag låter!
Men liksom båda gubbarna hade hunnit få jätte bra kontakt med denna tjejen,
man kan säga att dom mer el mndre hunnit lära känna varandra dom tre, det snackades via msn och fb bla.

Fick veta i Fredags att på Söndag kommer hon. Då kan ju du lära känna henne..

ÄRLIGT..är man inne på förkylning nr4 utan mellanrum så känner man sig ganska risig.. inte speciellt social..
Är dessutom oxå på väg att få möta lingon veckan... och vanligtvis brukar jag kunna styra mina hormoner..men som sagt..inte just nu!

Och sen vet vi kvinnor oxå att karlar (ja dom flesta iaf) är så där jätte duktiga på planering, förbereda el bara ta en snabbis med snabel draken, el plocka undan efter sig inte direkt står högt i kurs!
Och bor man då ihop med 2 karlar så..ja..ni ser vart det är på väg!


Ja..hon kom. Gubben och Pumba hämtade henne.. jag var på redigt BF (BitchFit) humör just då..
Vilket resulterade i att när trion klampade innanför dörren så ropar hjärtat
-heeejjj älskliiing! :D jag hejjar tbx..
Jag hör fnittret ute i hallen och blev gensat ANTI?!?!?!?!?!?!?!?
Pumba och tjejen kliver in i köket för att hälsa på mig...
tamtadaaaaaaa!
-Jag svarar tbx genom att inte ens vända mig om och ta i hand, jag muttrar något besvärat..-hej!
GENAST kom en gnutta obekvämlighet ut i hela luften..!
Konstigt? -Ne, inte ett skit! 
En aningens respektlöst i från mig!
Ja..min gubbe parkerar sig framför datorn, dom andra två sitter i soffan och...inte en aning!
Jag stod och lagade mat...
Lagom till att maten var klar hade mitt BF lugnat sig en aning och jag tänkte nu att nu ska jag checka vem denna bruden är... ooooch..ja..det lät väl som om att hon är en bra tjej..men ne...här "klickade" det inte!
Jag har aldrig vartit med om detta, ja mena..smaken är som baken...antingen tycker man bra el dåligt..
och jag tycker.....inget! Varken bra el dåligt..!
ja..trion verkar ha haft en någ bra kväll iaf...
Men som resultatet ser ut just nu....
Jag tycker INGET!
Vem vet, det kanske ser annorlunda ut nästa gång?
Det känns så dumt och tomt och konstigt..
Känner inte igen mig själv...
Säger då det...spökande hormoner!


Sii Yaa


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj vad jobbigt det låter, kom att tänka på inflyttningsfesten och det där brudgänget. Blev också lite frostig feeling och obekväm situation med dom haha! Bruden är ingen Jessica helt enkelt, eller hur? ;) Och varför bor snubben hemma hos er?! Har missat det tror jag. pöss på´re! ;)

2010-01-18 @ 23:14:09
URL: http://fliiingan.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0