-:Snö...snö och mera snö!:-

Aaah! Nu får det va bra!
Längtar efter våren!
Idag var meningen att jag skulle på andra äventyr..
Men eftersom att vi valt att bo strax utanför "smeten" så är ju inte snöröjningen" prio 1
här ute..villket innebar att jag kom inte iväg på mitt äventyr.  
Snön nådde mig upp till naveln...vet ni hur jobbigt det är att pulsa runt i det?
För att inte glömma..JYCKEN... han istort sett vägrade gå ut!
Ja dagen fick ju ett annat innehåll.. en tripp i lastbilen runt om i Skåne..

Inga dåliga vallar..tänk nu på att vi sitter en bit "upp"..

Hoppas dock på att kunna komma iväg på mitt äventyr idag ist...
bloggar om det isf..

Sii Yaa


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0