-:Desperat!!!:-

Japp...guuud vad jag älskar den här snön!...-NOT!
Eller jo! ...Om den ligger på rätt ställen och inte intagit formen slask!
Skulle iväg på äventyr imorses....
Hurtigt och raskt står jag ute med snöskoveln kl 0600 i morses...
När jag väl kommit mer än halv vägs så tänkte jag flytta på bilen för att lättare komma åt framför..
Detta ska ju gå bra..inte så farligt halt..så denna lilla backen ska bilen nog klara sig upp för....
-Jo..om det inte vore för att den satt fast!!!!¨

ca kl 0630
  

ca kl 0730



Ja..ni ser ju hur högt upp snön går..upp till kofångaren..
skulle ha tagit kort innan jag klampat runt bilen eller skottat..

Grannen kommer för att hjälpa till....dra slit dra slit...
AJDÅ!
Nu satt även grannen fast!

Bilen kom inte loss...och jag kom heller inte iväg på mitt äventyr..... :(


Sii Yaa


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0