-:Jag vill..:-

Jag vill...
:Att imorgon skall det regna... 

EN JÄKLA MASSA STÅLAR på mig när jag går ut utanför dörren!

Så att jag kan bygga en:

DRÖMKÅK!
Där jag,gubben,vovven o alla kissarna kan bo i!

Till det vill jag anställa...

en-två-tre trädgårdsmästare som fixar min...

Drömträdgård! Aldrig ett grässtrå för högt, aldrig en glimat av något ogräs..!

Jag skulle införskaffa....

mig min dröm bil ;) <3<3<3<3<3
(sommarbilen)
skulle kunna tänka mig denna oxå..som annat alternatviv..

;)

men...när kylan..halkan och snön kommer...

så glider jag runt i denna!

men gubben vill ha en..

(försökte hitta en från 1993,det är önskemålet)
den ska vara pippi gul oxå ;)
men i mitt sökande hittade jag oxå...

tror han skulle bli glad över denna oxå.... ;)

men till kylan,mörkret och snön vill han ha en sådan här...

Denna vinterglidaren ;)

Men..på dagarna då? vad ska jag göra om jag har pengar på hög??

(likt detta)

Jo..starta mitt drömföretag!!!!
Shoppa!
Sponsra bra människor..(typ familjen)
Skämma bort...
Listan tar inte slut...! ;)

-VADÅ???, DRÖMMA FÅR MAN VÄLL??


Sii Yaa



(bilder från google)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Inga dåliga bilar du hittat! ;) Och inte huset och trädgården heller för den delen....men du, när det där pengaregnet kommer så kan du väl skicka hit det sen när du har röven full?! ;)

Drömma får man alltid, vad vore livet utan massa dagdrömmar och fantasier?! :)

2010-08-31 @ 00:25:27
URL: http://fliiingan.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0