-:Funderingar...:-

Jo..saken är den....
Att igår när jag var på jobb...Inne på Malmöfestivalens första dag...
Så upptäcker jag...att jag banne mig är den enda (typ förutom några foppatoffelanvändare) som gick i flipflop!
En hel del gick även riktigt "höstklädda" -Heltäckande skor/stövletter långa jeans,tröjja på tröjja,schal och jacka!!
Men hallå!!! Det var ju kanon väder igår!
Ok, inte för att jag hade shorts...men däremot "Aladin brallor" linne och tunn svart oversize tröja med 3kvartsärm!
Så lite sommar var jag väll ändå.
Kände mig lite som en utböling som rymt ifrån någon tropisk ö och rakt in i höstsjuka (höstlängtande) storstadsbor XD
Kan förövrigt erkänna...att jag förmodligen...är ensam om att ha legat och solat idag! :P
Trotts pågår??
He he..får väll fundera på mitt sko val inför måndag..om det inte regnar då vill säga.. he he
Kanske låta gladiator tofflorna få täcka mina bara fötter lite mer? XD
Vad gör ni?
När tycker ni det är läge att skippa sommarkläder och dansa in i höstpälsen?
 När...är liksom rätt tid?
Så man inte är "för tidig" så att säga XD


Sii Yaa


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0