-:En vecka sen sist..:-

Har jobbat...24/7 i stort sett!
Jobbat inne på Malmö Festivalen..villket oxå var lite av en besvikelse i år...
Alltså..inte jobbet XD Men själva festivalen...
Den var bara "halv".
Hälften av allt var borta..om man jämför med förra året.
Andra bra plus med veckan...är..
 
*snabb mötet på banan i malmö inför den stora bilträffen denn 4/9 som vi är med och arrangerar.. Alltså INTE raggarbilar..utan Streetrace bilar! *ME LIKE!
(Mer om det i ett annat inälägg ;)

*Dom supersnygga jeansen jag köpte in till mig själv!

*Dom andra klädes plaggen jag shoppade!

*Det riiiiiktigt snygga halsbandet jag tillverkade på jobb till mig själv.

*Att barn & Herr Collektionen av smycken jag gjorde sålde! :D

En nackdel är väll att jag fått upp ögonen extremt för
espresso haous´s stora latte m caramell
och deras choklad frapino och sist men inte minst.....ISLATTEN!
(Stor kund numera)

Igår var det starten på festivalen i Trelleborg..taxin skulle köras så jag o gubben stack iväg.
Med en massa flayers om bilträffen i "bakfickan"
Nästan varenda en gick åt!! Stort intresse fanns de! :D

 Vad har ni gjort i veckan?
Oxå varit på festivalen?

Nog babblat för nu ;)

Sii Yaa



Kommentarer
Postat av: Jessica

Alltså, jag har ju heeelt missat, vad är det du jobbar med nu?! :)

2010-08-31 @ 00:19:18
URL: http://fliiingan.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0