-:SUCK!:-

Här försöker man få till en ny desig..en som kanske inte känns så kladdig?
Men..de krånglar!
Försöker fixa till min statistikmätare... vad händer? Jo texten syns inte i den..bara siffrorna..
Vad är då felet? - jo att texten har samma färg som bakgrunden!
Hm..oki.. hur löser man det? Jo självklart genom att byta färg så klart..-men vart då?
Jag kan inte hitta,eller fatta mig på hur/vart! ska de va så avancerat?
Ja vad tycker ni nu om den nya designen?
Finns det något jag bör ändra på?
Lite mer kommer ju att hända här..men de är bara de sista små fixet ;)
Som typ profil bild på mig själv kanske?
Någon snäll själ som vill förklarar hur ja ska fixa till statistikmätaren?
see ya ;D

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0