-:Så grym!:- *skratt*

He he he det är med ett jättesort leende och ett högljutt skratt (okidå..asgarv)
som ja läser SPIDERCHICk´s senaste inlägg ;) -hennes förlossningsberättelse!
Ha ha ha.. XD såg hennes blogg via blogg.se frammsida,
där dom gratulerade henne för att hon precis blivit mamma.
Jag såg den lilla sängen med en blå himmel över..tänkte..tufft bloggnamn..o ja bebisar är väll lite intressant så..
jag klickade mig vidare..
Och vips.. slaviskt har jag följt varenda inlägg ;) he he
-Varför?
-Jo hon är ärlig, lite fräck i sitt skrivande uttal, inte som alla andra helt enkelt!
Hon skriver om sin förlossning som man kanske egentligen borde, med en "gnutta" humor ;)
,inte -aj -o fy -kära hjärtanens..
he he stor rekommendation för er att läsa är hennes blogg.
Jag brukar inte vilja hylla "stora" bloggare eller rekommendera dom, för de gör dom så gått själva! Men återigen...
Denna SPIDERCHICK´s blogg rekommenderar jag er varmt ;)
Sii ya :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack . japp bara bra händer idag då?



tack så mycket , ska byta ut lite bilder bara samt färg

krma

2009-09-12 @ 15:47:43
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Magda

Hehe va skoj att du skrev nåt :) Jo jag är jättenöjd me den jag har nu men skulle vilja ha en till så man kan byta av lite. Jag är ju ute efter något lika snyggt som jag har nu känner du att du klarar av det?? :) händer i kväll? sj ska jag snart i väg o mysa Kram på dig!

2009-09-12 @ 19:31:35
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/
Postat av: ella

hehe ja d är syrrans hund en dvärgpinscher(stavnin?)a hennes blogg e bra=)spiderchick.

hoppas du haft en bra helg ,här blire att dyka ner framför tv-n nu.natti natt;)

2009-09-12 @ 23:08:09
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0