-:Måste bara tillägga...:-

Som sagt och skrivet..hösten är på ingång..
Nu har vi 11grader ute..så här fin är himmeln..
Mmm helt underbart :D
Igår kväll när jag och gubben min var ute med...
Så..jag kan inte förklara med ord..hur fin den stjärnhimmelen var..
Jisses! Jag stod som förtrollad och stirrade uppåt...bara njöt!
Blev dock avbryten.. -Skynda dig nu älskling! De är kallt! brrr
He he he
Och idag..när jag var ute i trädgården..skulle flytta undan massa sten som ligger där dom inte ska..
vad hittade jag då?
....
Jo..en salamander (eller vad dom nu hette)  ;)
Ne..den e inte dö..bara lite seg! och för att få en skaplig bild på den rackarn så vända jag på han..o han låg stil tills jag tagit fotot! -IMPONERANDE! :D
Sen hopp o iväg.. :D
Ja, vad tycker ni om hösten som är på ingång?
Me like...lite iaf ;)
ja ja  Sii Yaa

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0