-:Jag har fastnat:-

Hallå alla där ute!
Jag har fastnat...i Facebook´s spelvärld..
...FarmVille...
Och även...
...FishWorld...
He he sickken spelnörd jag har blivit!
Sitter verkligen fast..
Med tankar som..
Hm..undrar om det är dags att plöja lite nu..eller hur mår fiskarna..?
Låter som ett beroende...o ja..lite är det så..nu till en början ;D
För er som inte vet..så är FarmVille typ som the Sims..fast att man har
en egen farm där man ska ta hand om sina djur,bygga,odla,plöjja osv.
FishWorld är mer som tamagotchi (stavas de så?) för vuxna XD
Vet ni vad dessa spel är för nåt?
Spelar ni de?
Har ni blivit mina grannar där?
Skickat några roliga gåvor?
-Inte? Testa då;D
He He mimmi the game devil XD
Sii Yaa

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0