-:Hemmafrun i action:-

Jopp..då var det bara att rulla upp ärmarna och dra ett röj här hemma idag ;D
Fick en god höst feeling så nu ska de "höstfixas"
Till kvällen ska så många ljus som möjligt vara tända och maten stå på bordet när gubben kommer hem.
Så sorry trädgården! = Du är dissad idag ;D
Ska försöka ta mig tiden att knäppa lite kort här hemma idag oxå...men ja lovar inget ;D men de kommer!
Morgon humöret var lika strålande som morgon solen idag :D
Hur har eran dag varit?
Nån höst känsla än?
O fy!!! kom på att jag blir 25 på måndag :S
Fy skrutt! :P
Ja Ja
I be here later
Sii Yaa

Kommentarer
Postat av: Carina

Säger Grattis i förskott, vet aldrig vilken dag man hinner med datorn...

Klart man har viss höstkänsla, speciellt då det är lite svalt och dimmigt på morgonen.

Denna dag har för min del bestätt av att busa med barn, vara till vct med Jimpa som fått nässelutslag på hela kroppen under dagen... Jo städa hann jag faktist med, damsuga gärnet :P haha.. innan klockan 8 i morse hade jag dammsugit, fixat mitt hår dvs plattat det och ngt mer, jo bytt alla barns blöjor och fixat välling och mat till theo. :P

2009-09-16 @ 21:09:02
URL: http://jimotheosmamma.blogspot.com/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0