-:Gott skratt- katt special:-

Amatör papparazi som man är så har jag lite att bjuda på ;)
Vi kör på temat KATT SPECIAL ;)
Kändisarna i detta inlägget är fyrtassade hjärtan som är våra,chefens,mina föräldrars &vänners! :D
Bettan hon med dom sköna sovställningarna ;P
En riktig rockabilly brud ;D
He he sköna posen står chefens kisse tisse tatten för ;)
Så här bloggar Bimbo o jag..:P
Nameme kissen som alltid ska ha täcke;P
Bimbo och leguanen Gizmo tävlar i vem som kan bli störst ;D
Smirre & Korv
=
Stor o Liten ;)
-Va? va de inte jag som skulle bo i musburen? mmm :P
he he he vovve terror pågår...mjaouu ;D
IKEA nya erbjudande - katt med mus,perfekta presenten ;P
Dela är livets melodi :D
Hm..skyndar mig..ingen får se att jag tar ett smakprov :P
SKÖÖÖNA blicken XD
Sover med ett öga öppet ;P ...
bloggade karriär ;)        surf hos polisen..      XBOX liraren
Mammas älskade transvestit <3<3
Har koll på läget..
M  M  M mm va gott :D
tre små korvar :)
Så här sitter man i soffan!
ZzZzz
Mmmmm my precious choklate..m m m
Hm.. undrar vilken fisk som skulle smaka bäst idag...
Ooo nu blev ja trött här mitt i farten..passar på att vila lite..

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0