-:Godmorgon:-

Ja godmorgon på er alla :D
Härlig morgon det är idag..solen skiner fåglarna kvittrar..
och det är fredag! :D
Ja..jag vet.. jag hade ingen uppdatering att bjuda på igår...
satt och gjorde 2 blogg designer ;)
Så här blev den ena ;D
....
www.fliiingan.blogg.se - Jessica :D
Den andra designen blev jag inte riktigt färdig med än..men
de hinner jag nog bli under dagen ;)
så är det någon som känner intresse av en ny design så säg till ;)
Huga..måndagen..min 25års dag närmar sig med stormetseg..
tankarna snurrar...har jag hunnit med allt som jag skulle innan jag blev 25?
hm..har ju iaf lite vuxen poäng...
-Bor i villa på landet..
-Har körkort..
-Är gift..
-Jobb..
-Har vovve och katt..
-Hm...
Ändå kittlar paniken lite.. ;D
Så vad ska ni göra idag?
Vad tycker ni att man borde ha uppnått till 25års dagen?
Vad har/hade ni planerat?-Han ni med?
Ja vi hörs sen ;D
Sii Yaa

Kommentarer
Postat av: syster

du kommer troligen få en massa kommentarer om att du borde skaffa barn, men skit i dom.. du gör ju det när du blir redo ^^

2009-09-18 @ 12:49:13
URL: http://snyggjavlen.blogg.se/
Postat av: Carina

Skulle man ha mål till den dagen?! :P tar det som det kommer...

2009-09-18 @ 22:09:59
Postat av: Jessica

Pinglan då, det finns inga måsten inför 25års dagen! ;) bara ett och det är att du ska fira den med mig på ett eller annat sätt - dock i efterhand eftersom jag vet att du inte gillar själva dagen.:) Men paket av nåt slag ska du ha, inte lönt att käfta emot det vet du! ;)

Du har hunnit med bra mkt i ditt liv redan tycker jag så du har all rätt att ta dagen som den kommer. :) Ingen stress här inte.

Tycker om dig pinglan! Puss o kram

2009-09-18 @ 23:42:57
URL: http://fliiingan.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0