-:Matt i pälsen!:-

Godkväll,god middag och god morgon :p
kan jag ju säga..
Dagen började med en försovning..
Jag skulle lämna gubben min i Staffanstorp senast 07,30 i morses....
-Vi hann dit! :D
Var duktig som tusan när ja hade lämnat av honom..åkte och handlade, kom hem o drog ett röj här hemma..
för att sen ta en lunch bestående av smarriga smörgåsar o kaffe framför tvn..
och vilket program va de på tvn?.....
-IDOL!
-Jag kan INTE titta på såna program..jag skäms!
-Jag lider!
-O herregud!
Nä det där tar vi i ett annat inlägg!
Lagom efter så var ja helt slut! -ansträngande att titta på sånt pinsamt program!
Slocknade,låg som i dvala,sov lite till..och så höll ja på i 5timmar ungefär...
-starkt jobbat Mimmi!
När ja väl vakat till liv så hade jag ett enormt sug efter att kolla igenom dagens alla bloggar :p
Så ja..lite bilder lägger jag nog in senare..
tänkte ev bjuda på en "hemma hos oss"
Hur har er dag varit idag?
Vad har ni gjort för nå kul?
Sii ya Later ;)
P.S. Liiide ball att Stina-Lee var beräknad till dagens datum..
coolare är de om bebis flickan får för sig att komma ut till världen imorgon..
För vad är det då?..
-min födelsedag!
-

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0