-:Den tar kål på mig!:-

Ja godagens..
Det är min fina skada..
För dom som inte vet..så  har jag whiplash skada.. sen 2005.
Denna sommar har varit underbar..har kunnat leva nästan som en vanlig mimmi innan skadan..
Men det får jag betala för nu!!!
Flera gånger om!
Hösten är på väg och det är då allt börjar...
Nä slut på gnällandet!
-INTE FAN BLIR DET BÄTTRE FÖR DET!
-Ja vad har jag gjort dom senaste två dagarna?
Jo, vovven fyllde år. :D 6 år gammal är han numera ;)
Jag var ute på ett hel dags äventyr igår, kan för tillfället inte säga vad..
mer än att jag hade en hel kasse med murgröna med mig hem ;) som ska planteras runt altanen på framsidan :D
Och idag är jag ute och pysslar i trädgården.. förvånande va? ;)
Så..vad har ni gjort idag alla mina läsare? ;)
Skulle ni vilja se mer bilder på mig, och alla andra?
Kanske ni vill se hur det börjar ta sig och se ut här hemma hos oss?
Kommentera gärna ;)
Ha de så bra så länge :D
Sii Yaa ;D

Kommentarer
Postat av: Rambo

SÄTT UPP BILDER PÅ HEMMET FFS!!! =)

2009-09-15 @ 17:33:52
Postat av: Jessica

Självklart vill vi se mer bilder på dig och allt som händer där hemma! :) Blir ju extra personligt då och man lär känna dig bättre. ;) Nu vet väl just JAG ganska mkt ändå, som tex att la birthday närmar sig, vad önskas? ;) Slit nu inte ut dig kalaspinglan! Puss o kram

2009-09-15 @ 17:39:58

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0