-:blickar över sommaren 09:-

Ja..jag har ju som sagt inte varit allför aktiv här.. (jäkla tjat på mig då)
...Men det blir ju så när sommaren står utanför dörren ;D !
Tänkte blicka över vad jag och mina nära gjort..vill ni vara med?
He he de får ni ändå ;D
...
Ja vi fick ju den toksöta trion.. ;D
mammas små söt ungar ;D
Naaaw :D
-Så små är dom INTE idag ;)
Ja..
..Just de..
Jag lyckades ju få de efterlängtade
plastkortet "frihet" ;D
-Kom genast tänka på hur stressad jag var den morgonen då jag skulle in till VV och bli fotograferad..
He he snabbt in i duschen och iväg.. ha ha ja ja
-Samma dag som körkortet var avklarat fick jag jobb på Europcar..som Transfer :d
..Ungefär tre dagar efter det..
..Så var jag ute och körde på Dansk mark ;D
(bilden föreställer tunneln mellan Danmark och Sverige).
-Jag fick mig en ny kompis oxå ;)..
Herr Anka ;)
Jag blev genast tvungen att springa in om på Pressbyrån för att köpa honom en kanelbulle..
Ni ska veta hur uppskattad den va ;)
Bjuder er på en bild med mig och min nya vän ;D <3
oki..en liten till då ;)
Ooo de trillar in en till bild på trion..fast här är dom då lite större ;)
Sötnosarna små<3
Syster och hennes (numera) ex kex var här och hällsade på oss en månad,
typ hela Juli..och vad hittade vi på då?
..Jo bla så bestämde vi oss för att bli lekplats testare XD
He he kul man kan ha på en lekplats...
trots ålder ;)
He he syster hade minst lika kul hon ;)
Systrarna som alltid kommer ha en "gnutta" barnasinne kvar ;D
Kvällen avslutade vi med att njuta av den fina utsikten...
Någon som kan tippa på vart vi befinner oss?
Och en heeel del dagar vid havet blev det :D
Skönaste fotot blev...
Usch vad arg hon kommer att bli när hon upptäcker
att jag publicerat denna bilden ;)
he he ..
Några turer till strippen..(typ 2-3 gånger i veckan) blev det..
...
....
Ja vad har vi mer hittat på...
Jo..jag o vovven tog ju en tripp upp till Värmalnd oxå ju..
Här är vi hos min älskade mormor & morfar<3
Resan fortsatte en bit upp till nästa stopp..vilket blir hemma hos mina..
Älskade päron<3
Där kan man njuta av...
snacka om utsikt va? ;)
Syster och lille korv ;)
Glöm inte spana de urtuffa trycket på systers tröja ;)
De vankades också lite kalas hos päronen..o de slutade så här;)
Tjusiga pappsen och lillebror jalle<3
he he kalas de :D
Jo, o sen så hade ju chefen planerat in en 50års fest ör sin gubbes 50års dag..
SUPRICE kan man lugnt säga ;)
Här blir han tillfångatagen på centralen inne i Malmö
efter att de sjungit och tjoats för honom.
De visade sig att chefen inte brar hade sattsat på ett överaskningskalas för sin gubbe..
utan även för alla oss andra också..
Det dök helt plötsligt upp en präst oxå....
Inte illa av henne att slå på så stort och få jackpott;)
....
Lagom till Malmöfestivalen fick jag veta att Ramona ( th) skulle komma hit ner till södern..
Klart jag vart tvungen att träffa henne :D har inte sett henne sen studenten för ex antal år sedan :/
(tjuvad bilden från ditt album på fb ramona ;) )
Hjärtat fyllde 24 nu den 6e sep<3
Jag passade på att få va den som sa grattis först e klart ;)
strax efter tolv slaget så...  :D
...
Ja de var en snabb överblick av vad vi gjort denna sommar ;)
Nu är man tbx i den vanliga ryttmen igen..där trädgården kallar inför hösten..
Huset vill bli färdig renoverat...
Ja happy höst på er ;)
Sii ya ;D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gumman! :) Vad kul med en update - läser igenom allt slaviskt här hehe. ;) Skoj med alla bilder, ser allt likheten mellan dig och mammsen - extra kul att se hur dom ser ut, du har ju ändå pratat massor om dom!! :) Och som vanligt såg dom ju inte ut som jag föreställt mig haha, varför är det alltid så?? :D

Vad fick Stoffe för fint i present nu då?? :) Jag skickade faktiskt ett sms till honom, men har väl fel nr haha. Jag som var så duktig och faktiskt kom ihåg det och allt! ;D Får höras mer snart söta pinglan! Puss o kram

2009-09-13 @ 22:45:34
Postat av: Rambo

De va tokkul att se dig gumman! Synd vi inte bor så nära varann längre, men bara att hojta till när du kommer "hem" igen!!! =)

2009-09-15 @ 17:36:36
Postat av: syster

helen för helvete, du kunde inte hittat någon bättre bild. Men bara så du vet,,, hämden kommer att bli skön.,

2009-09-17 @ 12:56:25
URL: http://snyggjaveln.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0