-:Snörvel!!:-

Aaaatjooo!
Fyytuusan!
Sickken förkylning jag åkt på!
Ont i halsen - jajemänn!
Smärta i öronen? - Japp!
Fullt av goostbuster slaim i näsan o halsen? - Självklart!
Feber - Joo..!
Ja..hade de inte varit för att jag är så grymt äcklad av snor..så hade de väll gått an!
Men bara tanken av snor kan få mig till att SPY!
Urk!
Så..vad gör man sånna dagar..man låser in sig!
Har legat däckad i soffan..sett ex antal filmer!
Gjort två bloggdesigner...
Men orkat uppdatera bloggen med vad jag gjort innan ja blev sjuk?-ne!
E så kinkig nu..så allt låter så elakt o irriterat!
Därav bjuder jag er på mer uppdatering så fort jag piggnar till.
Hoppas ni mår bra/bättre, är ni sjuka? krya på er!
Ja..nu vet ni att ja lever iaf.
Nu ska ja krypa ner hos mina tillfälliga bästisar..näsdukarna och big pack glassen!
Sii Yaa

Kommentarer
Postat av: Jessica

nej fy vad tråkigt att du blivit sjuk gumman!! :( usch. hoppas verkligen att du kryar på dig ordentligt snart så vi kan ses nån gång också. way to long ago nu!!:( Puss o kram

2009-10-04 @ 23:56:36
URL: http://fliiingan.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0