-:Hej alla:-

Hej, jo jag lever ;)
Funderar fortfarande på min design..
Ja att lägga in bilder kommer jag att göra,
Jag har börjat hitta rätt "stuk" vilket kommer att gå i mönster med mina tattueringar.
Men..de där med färger då? Nästan alla bloggar går i svart-vit ,svart-rosa,vit-rosa,rosa-vit...
O jag vill inte ha som alla andra..fast att jag tycker så mycket om färgerna svart-rosa-vit...
Jag kommer nog att göra två olika designer...som ni sedan kommer att få rösta på..
Designen med flest röster kommer att få bli min fasta.
Har även kommit på lite annat smått och gott jag kommer att börja med här på bloggen.
Men ni får nyfiket vänta och se;D
Ja..häromdagen så fick ni ju veta att det skulle komma in ett nytt motor monster in i vår familj..
det stod mellan
Saab och BMW..
Vet ni vad?
-De blev båda två! XD
Saaben till min gubbe,
Och BMWn till mig <3
En liten annorlunda grej..kanske ses som lite skitso..
När jag är ute o kör...(själv) pratar ja oftast med bilen..
(ex, på väg till macken..soppan är verkligen slut, bilen rullar på ångar och kärlek,
jag klappar bilen på instrumentpanelen och säger -kära bettan, bit ihop. snart snart ska jag tanka dig ;) )
Satt och disskuterade med min gubbe häromdagen...-frågade han vad vi skulle döpa våra motor monster till..
Vi komm fram till att Saaben nu mera heter -Stjärnan! ;D
Och BMWn Black beauty... ;D
I vår lille familj får även bilarna kärlek ;) <3
Ha ha ha som vi e XD
Hörs snart igen..nu kom ja inte på någ mer att skriva.
Sii Yaa

Kommentarer
Postat av: Jessica

kul att se att du är vid liv ännu. ;) inte nån brådska med sms för att kommentera ett tidigare inlägg som jag nog missade kommentera på?! jag får väl bli bättre på att ringa helt enkelt och terra dig! ;) Låter spännande med bloggdesignen - och på tal om det så har jag funderat på att ändra min lite, inget stort bara färgsättningen - fast det kanske är det stora jobbiga?! :/ Du är experten så du får säga. ;) Hoppas allt är bra med dig annars pinglan. Puss o kram

2009-10-18 @ 17:27:21
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Postat av: Magda

uch va tråkigt då :( man vänjer sig ju så otroligt mycket vid att alltid ha nån vid sin sida blir så konstigt när dom är borta. De va ju lååång tid han skulle vara bort oxå. Aja kanske skönt me egen tid? :)

Det är bra me mig. haft mys helg igen haha jag gör inget annat ;) Hoppas du haft det bra oxå! många kramar Magda

2009-10-18 @ 22:54:25
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/
Postat av: Syster

omg omg omg, she's alive :O:O:O:O

men anyway, lägg upp bilder på skönheterna?

2009-10-19 @ 10:08:43
URL: http://snyggjaveln.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var inte dåligt med TVÅ bilar, fan vad nice!!



Jag efterlyser fler bilder i den här bloggen, inte bara i designen! ;) Är så kul att veta lite mer hur den som skriver ser ut ju!!



Tack för gratulationen. Kram från gammeltackan ;)

2009-10-19 @ 18:08:18
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: dumb_blonde

Bild på bilarna?=)



Tack så mycket, jag är sjukt stolt över mig själv.



Sov gott!

2009-10-21 @ 22:57:38
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0