-:Här händer det mycke:-

Hallå alla!
Jag vet, har varit as kass på bloggandet. Händer mycket nu..
Vårt älskade motormonster har bestämt sig för att kosta mamma o pappa sin en hiiimla massa pengar o tid
Innför denna vintern!
Så där av vårt lilla monster så ska vi ställa av dig över vintern.
Det inte bara kostar...meka bil kan ta tid!
Så därav..ska vi köpa en kompis till motormonstret...står just nu mellan
Saab och BMW...vilket väljer jag helst?
_BMW e klart ;)
BMW är som gjord för mig ;D
Vad tycker ni? Saab el BMW?
Ja förutom de..min jäkla förkylning börjar väll ge med sig lite nu! Weee!
Har blivit en del jobb..
Ska jobba idag igen..så jag tippar på att när ja kommer hem ikväll s är jag så seg
så att jag inte pallar uppdatera er :S
Så vi får försöka ta igen de imorgon.
O min sockersöta Jessica..ska svara på ditt sms..när jag får tummen ur..är askass på att smsa..
kan ja erkänna!
Sii Yaa så länge. Kram

Kommentarer
Postat av: dumb_blonde

Jag antar att du har rätt. Frysa är drygt.



Jag skulle lätt välja BMW.

2009-10-15 @ 15:30:15
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0