-:Bröllopsfotografen:-

Såg vi på bio igår..

Kanon film!

Kan dock erkänna att de kommer att bli lite jobbigare i
framtiden när man blir frågad av Skåningarna..-vart kommer du ifrån? och man säger
att man kommer från Värmlandsgränsen..
He he för er som inte vet så kommer fotografen i den här filmen i från en
byhåla i Värmland som heter Molkom.

Jag ska ju inte sitta här och berätta vad filmen handlar om..för er som vill se den men inte gjort de ännu..
-MEN, Jag kan erkänna att Nej! Så "dumma/konstiga" e inte Värmlänningarna! :D

Färdigdisskuterat!

Se den! :D

Sii Yaa


Kommentarer
Postat av: Jessica

allt är väl relativt eller?! ;D finns nog spån både här och där haha..:D

2009-10-31 @ 23:40:04
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Postat av: Nenny

Är rosa nya modet? =P Eller är det bara jag som valde en bra färg för min blogg? =) Tack gumman för den riktigt fina bloggen! När ska jag få börja använda den då?

2009-11-02 @ 21:48:56

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0