-:bioplågor!:-


Jag kan däremot tala om att det fanns NÅÅGRA i just den biosalong
där vi satt som hade tänkt förstöra kvällen för oss...

Dessa grabbar satte sig längst fram..satt och mobbade/kivades med varandra likt ett gäng
från yngre tonåren..fast i detta fallet va dom i ålder 18-24...

Alla vi andra som satt i bio salongen fick höra hur fula diverse skådespelare var som är aktuella i filmen..

Vid det här laget så hade mina hormoner börjat koka...
O jag som INTE vid alla tillfällen kan sitt o knipa ihop flabben började
fundera på hur uppläxningen mot dessa grabbar skulle gå till...

...om jag rusa fram o ge dom en lusing var..som en argsint
argbigga..

...eller..

Om jag i en heidundrande fart skulle resa mig upp o fråga om dagis hade stängt?!?

DÅ...Precis då hör jag från grabbarna som sitter längst fram o för ett huijedameigjsliv...

-JÄVLA SVENNEFILM! DET ÄR DÄRFÖR DEN SUUGER!
-DOM KAN INTE GÖRA FILM!

ONUJÄKLAR!
Jag får inte säga diverse saker utan att bli utpekad som rasist!
Knappt lagligt att säga falafel innan man står med en häktnings årder på halsen!

-Men nu e de nok!




Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0