-:Nobba Svenska PH:-

NOBBA SVENSKA PARADICE HOTEL!
FN! Va pinsamt!
Den Danska omgången var mycket mycket bättre!
Visst dom var väll inte dom inteligentaste personerna som deltog då heller..men godmorgon!!
Såg bara snuttar av gårdagens avsnitt! Tycker stackars sate till brud!
Vadå lösaktig? -Jag är kååååt! -Slänger hon ur sig!
Tror inte det minsta på det! Det lät så där lagom tillgjort!
Snarare var det så att hon ville vara först el bland dom första att få knulla
inför tv kamerorna, handlar säkert om någon vadslagning el liknande.
Eller vem vet, nåt trottsigt uppror mot föräldrarna?!?
Överlag..det kändes inte som att titta på en såpa..
snarare ett film klipp på en skolgård, lagom slappa,slöa och tillgjorda och med ett extremt ordval.
NOBBA SKITEN IAF!
Det tänker jag göra!
Sii Yaa

Kommentarer
Postat av: conny johansson

jag och martin ska söka in till nästa omgång

2009-11-16 @ 16:36:23

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0