-:MENSKOPP:-

Ja.. vet ni vad det är? har ni hört talas om någon sådan?
en sån här vill säga..
Jag fick för första gången se/läsa om något som detta på Emma´s blogg
(Bilden är stulen därifrån oxå XD)
Tänkte...-Wht?!?! Är det ett skämt?
Vilken ände ska "in" först?
O..alltså den ser ju ganska stor ut...hur får man "in" den?
Och... vad snuskigt...hålla på och diska den där..
Och INTE hamnar den bland övrig disk el dess tillbehör!
(INTE hos mig iaf!)
Det jag hitils har forskat reda på om denna "pryl"
är att den är gjort av sillikon,
kostar ca 250-300spänn och finns att köpa på nätet.
Man för "in" den stora änden först....Och man drar ut den med "pipen"..
Man "håller tiden" på den..så efter att den suttit 3-5timmar
(beroende på hur mycket man blöder)
tar man "ut" den och sköljer ur den...
Man stoppar "in" den genom att med nått fint "fingerspel" lyckas "knögla" ihop denna så den smalnar
(man "knöglar" ihop den strax ovanför "pipen")
för "in" den och -voila!
Den utvidgar sig efter "din stlk"..
Mensen rinner ner i koppen istället för..ja..
Mer info för den nyfikne eller köpsugna finner ni här iaf
(klicka på bilden)
VAD TYCKER/TROR NI?
Sii Yaa

Kommentarer
Postat av: dumb_blonde

Tack, kände mig inte skitsnygg utan make=)

2009-11-20 @ 23:05:34
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/
Postat av: conny johansson

båda jennys systrar andvänder sån, så fråga dom om den

2009-11-21 @ 00:00:39
URL: http://fomme.nu

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0