-:Julpynta?:-

Jaa...det är den 9e November idag..
Snart JUL! ..
Tusan vad tiden går..
Nyss var det Mars..
Ja ja till ämnet nu då!
Ska ni jul pynta i år?
Ska jag vara ärlig så är inte jag speciellt sugen på att göra de!..men vem vet..jag kanske ändrar mig..
Jag är den som börjar pynta till första advent, byter gardiner, ställer stakar i fönstert sprayar snö
Och listan är lång på hur många timmar jag ägnar åt jul pyntandet!
Jag brukar ha glögg kvällar, och julbak´s dagar a en massa...
Men ja skippar nog det iår.
Funderar på att..om jag inte börjat pynta till första advent
så ska jag låsa in nyckeln till förrådet så ja inte kan få för mig att börja pynta tre dagar innan jul.
Ska de va så ska de, annars inte!
Sii Yaa!

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0