-:HH värre än HA!:-

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG!
Japp.. Farligt att skriva så kanske på nätet..!
För alla vet vi ju vilka HA är..
Men öppna inte glappet förrän du läst hela inlägget!
(bilden kommer från google)
Vem är då HH?..
-Jo det är JAG!
Släktets svarta får!
-El iaf Gråast!
Dom nya svarta verkar kunna sköta sig bra!
-GO kusiner!
-LÖJLIGT!
Då tänker ni som inte vet vem jag är:
-Gud sickken löjlig revolt fjortis hon(alltså jag då) är!
Ne, det är inte det det handlar om!
-Vem är då jag?
-Jo jag är den som ställer till med ett jäkla liv!
-Som inte godkänner när dom släktingarna/andra drar igång sitt skitsnacksrally eller annat,
och tror sig vara PÅVEN him self för att dom är så jäkla duktiga!
Jag är Örnen som breder ut mina vingar för att hålla om min familj!
-Men sanningen är att när dom kommer med sina påhitte historier så brukar jag bjuda dom
på( de som jag tidigare skrivit i inlägget -:SKITSNACKARE:- )
Men när dom är ute och "tassar" på mina nära och kära får dom bittert smaka på HH!
Vadå HH tänker ni?
Jo, det är en jävel på obehagliga "disskutioner"!
VARENDA EN SMITER!!!???!!....varför kan man ju då undra?!? Är sanningen så hemsk?
Jag är deras SKRÄCK!
Får den största karl´n till att sjunka ihop till en skamsen sate med svansen mellan benen!
Tack vare mina livserfarenheter, mitt kunnande och vetande
så spelar det istort sett ingen roll vilken kategorier handlar om! Är det något område jag vet/kan mindre om så forskar jag idet så jag vet vad jag "står på"
Det är samtidigt skönt att andra människor söker sig till mig för att prata,eller fråga om i stort
sett allt! Jag är ful, jäkligt ful!
Kanske vore något att satsa på inom karriären?
Därav HH värre än HA.
Anledningen till att jag fått denna rubrik är för att dom som blivit drabbade hellre skulle
få sina fingrar krossade i ett skruvstäd av HA än att åka på en "disskution" av HH!
Ev fortsättning följer.
Sii Yaa

Kommentarer
Postat av: Freakness

Haha... Ja vet va du pratar om. HH!!! :D

2009-12-29 @ 15:53:28
URL: http://badbuttrue.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0