-:Hej och välkommna:-

Vi kan ju börja med att presentera mig.
Mimmi är jag! Det är bara ett smeknamn, inte bara på bloggen utan annars oxå.
Japp, 25 år gammal har man hunnit bli.
-Citerar lillebror. -Gammal som gatan!
Jag har skinn på näsan!
Är envis som få!
Ett finskt temperament som heter duga!
Är inte alla dagar sminkad, har fixade naglar eller går enligt kvinnlig dresscode.
Kan även skrutta omkring i mjukisar och oborstat hår!
Intressen och annat får ni sen läsa om under "om" länken under profil bilden senare.
I den här bloggen kommer ni att få läsa om allt mellan himmel och jord.
Intriger likaväl som sockersöta romantiska helger med min gubbe.
Vi börjar imorgon.
Sii Yaa

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0