-:Godkvällen:-

Halloj alla där ute :D
Sliter med dom däringa bloggdesignerna som ni läsare sedan ska få rösta mellan ;D
(så ni inte tror jag glömt bort dom)
Har inte gjort nå speciellt att blogga om så där direkt...
Så..
Jo förresten..var de nån mer som tittade på tv 4 filmen kl 21 igår?
Aaaa vad ja tycker om den filmen ;)
Vad tycker ni om den?
Riiiktigt ruggigt väder hade vi här i går oxå..de VISSLADE verkligen runt husknutarna här ute
när jag tog en sväng ut med vår fikus.
Mörk var de oxå...
ett riktigt halloween väder tycker ja nog ;)
Hade tänkt skriva om det igår men..blogg.se bestämde sig för att super duper krångla för mig så..
Vad har ni haft för er i helgen?
Har själv tänkt o skvallra om min helg..men som skrivet i tidigare inlägg...
;D
Sii yaa

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0