-:Fredagsmys!:-

Japp, idag är det som ni vet fredag!
Vad ska ni göra ikväll?
Själv ska ja pyssla lite här hemma..gå lös på liten inredningsdetalj i badrummet tror jag.
Ja, jag tycker sånt är fredagsmys! Att hålla på o pyssla hemma!
Kalla mig gammal om du vill! :P
Förutom det ska vi gotta oss på en paj Elisabeth (inh; bla skinka,ost och purjolök)
Får nog göra en kladdkaka till efteråt tror ja..med hallon som tillbehör...m m mmm Jo så blir det!
Ja, idag har jag jobbat, gårdagen var bara slö så blogg inlägget jag skulle publicerat igår får bli idag ist.
(ni ser senare inlägg ang menskopp.)
Har fått ett najsigt jobb erbjudande jag funderar på att hoppa på :D
För er nyfikna kan jag ju säga att jag får sattsa en start avg för att tjäna!
Och nej det är inget sälja hemmifrån/packa på skit!
Får se om jag avslöjjar för er senare :D
Ja ja, ha en trevlig fredags kväll vettja ;)
Sii Yaa

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mysig fredagskväll låter det som. :) gott med paj och kladdkaka.

Nyfiken på vad det är för ett jobb också. tell me later! ;) Puss o kram

2009-11-21 @ 14:48:32
URL: http://fliiingan.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0