-:Fredag:-

Trallala la...la la la laaa ;D
Nå? Vad gör ni i kväll?
-Vad jag gör?
-Ja..dagen började med jobb. Kom sen hem och fick ett städryck!
He he nu ser de värre ut än vad de gjorde från början ; rätta tackter ;)
Men nu framåt timmarna blir de till att lira Xbox ihop med
<3 at mitt, sthålmannen och lang.
Ja..jag vet, jag skrev att jag skulle ha en datanörds weekend med Jessica.
Men det blir tyvärr inte så..hon ska jobba imorgon.
Men de går fler helger :D
HE he..men vet ni vad vi ska lira för spel?
Jo... MONPOL :D
Så här ser det ut på Xbox (bilden nedan) ;)
En spelpjäs?
A..men som vanligt vinner min gubbe på det här spelet...
Han har nog smyg tränat XD
JA..ett o ett annat glas vitt kanske kan sköljas ner...m m mm va gott.
Trevlig kväll alla!
Sii Yaa

Kommentarer
Postat av: My

Allt kommer ifrån H&M :D

2009-11-06 @ 21:05:47
URL: http://asiatisk.blogg.se/
Postat av: Jessica

så himla tråkigt att det blev jobb för mig just denna helgen! :( men folk är ju sjuka hit och dit, får rycka in imorgon igen för nästa person och hoppas på att Therese är frisk annars får jag kanske jobba för två?! o_O pust! Låter som att ni hade en riktigt trevlig fredagskväll ändå. men vilka är ståhlmannen och lang?? :)

2009-11-09 @ 00:53:16
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Postat av: Magda

Hej gumman!

Jag tror faktiskt att om man är player 2 vinner man. Verkar så för jag vinner jämt och spelet försöker utplåna calle hela tiden haha. Men skoj är det ju :)

2009-11-09 @ 16:18:06
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0