-:båda funkar:-

YES!
Äntligen..kan jag andas genom båda näsborrarna :D
Ska iof inte ta ut en för stor seger i förskott... alla vet vi ju hur en förkylning kan vara..
Så...vad gör vi idag?
Jag är RASTLÖS! XD
Mamma påminde mig igår..
-Du vet väl att det är på söndag som adventsljus stakarna ska upp.
Mmmm...återigen..pynta el inte pynta?
Det känns inte som om att det närmar sig jul..trotts hysterin överallt med jul pynt innan halloween.
I dom lägena kan man sakna Värmland..snön kommer ju liiite tidigare där..och det blir ju oftast lite mer snö..
Hm..man kanske skulle sattsa på att ha en villa i norrland oxå,,för jule tider..så man får den riktiga
känslan..ja mena vad är en jul utan snö?
Tänkte njuta av lite härliga bilder från Värmland´s gränsen vintern 08
Skicklig fotograf för att vara amatör.. och dessutom är kameran en mobil....
fiint..
en bild säger mer än...
....
....
Älskade pappa ute på sjön.
-NE! Seriöst!
-Moster och kusin i norraste Norrland, skicka hit lite snö!
Sii Yaa

Kommentarer
Postat av: syster

for your information.. Det regnar bara atm, ingen snö alls. Grått & Trist, hej och välkommen till gränsen.

2009-11-25 @ 14:25:01
URL: http://snyggjaveln.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag vill me ha snö! har ingen jul insperation alls:(

Jag mår liiiiite bättre, jag försöker! Uch förkyld det är inge skoj. Händer något skoj i helgen då? KRAM!

2009-11-26 @ 14:10:38
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/
Postat av: Sissi

fina bilder det var :)

2009-11-29 @ 18:45:36
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0