test test test test test test

Hur bor du: ute på lannet´
Brukar du komma i tid: hm,nja de är inte min starkaste sida ;)
Hur lång är du:1,60 nånstans..
Kan du laga mat: är som en gammaldax hemmafru ;p
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar på körkortet.
Vad har du på dig just nu: mjukisbrallor,linne o topp
Har du någon fobi: dom e många..
Hade du en bra kväll igår: nja..har haft bättre kvällar..
Vilket är ditt senaste inköp: förrutom mat så e de lite roliga nya underkläder :D
Din favoritdryck på morgonen: KAFFE
Var fick du dina senaste pengar ifrån: hjärtat ;)
Har du sovit i din egen säng inatt: klart jag har!
Vad hade du sönder senast:
Vem snackade du med senast: syster ;D
Varm favoritdricka: kaffe drycker ;)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: cola,vatten :D
Alkoholhaltig favoritdricka: tequila rose ;p
När gjorde du senast något riktigt dumt: aldeles nyss,råkade ´fota till´ vovvens vattenskål..o vipps, vatten överallt o blöta sockar :s
Saknar du någon just nu: mitt hjärta och familjen...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: tjata,prata skit, ta ifrån mig morgonkaffet....
Intressen: sola, shopping,kläder,skor o allt annat sånt,mat/lagning,städa/diska,träna,körabil,blogga ;) mm mm
senaste person du kramade: hjärtat <3
Senaste person du ringde: hjärtat <3
Senaste person som ringde dig: hjärtat <3
Vad drack du senast: oboy :P
Vill du ha barn: .jap, iaf 2 ;P
Längtar du till din nästa födelsedag: ne, ALDRIG!
Har rakat dina ben någon gång: daaah! Ne ja vifftar på mina lurviga när ja springer i shorts ;)
Är du sugen på något nu: ja,choklad! smörgåstårta! hjärtat! ;P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ooo.på tok för många!
Använder du hudkräm: japp japp :)
Micro-pop eller poppa själv: hatar micron, så ne poppar hellre själv :D
Brukar du baka: japp, på schemat står de semlor och parisbullar ;)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: japp!
Vilken låt lyssnade du senast på:Lorentz & M Sakarias -mayhem
Har någon annan sovit i din säng inatt: kissarna <3
Vad tycker du är äckligt: finns mycke äckligt!
Har du pengar på mobilen: har ju abonnemang jue!


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0