MIMMI-som gaddad! ;)

Japp, hela svanken, lite yta finns kvar för kärlekshandtagen ;)



Dom svarta ränderna ni ser runtom gaddningen på bilden,nej de är inte ett par minimala thongs! Däremot är de färg som "läckt" ur tattueringen och lagt sig lite fint innanför plasten man får på sig som ny gaddad. Ränderna blir till tack vare tejpen som håller plasten på plats.
Om jag oroar mig för framtiden gällande ryggmärgsbedövning?-needåå! inte de minsta! Man kan nästintill vara helt täckt i svanken innan dom börjar protestera. Skinnet går ju att "flytta" genom att "dra upp/ ner". Och dagens sprutor ser ju inte ut som förr ;) (tur de).  Skulle jag gjort de igen (om jag haft en svank till  ;)) -ALDRIG! För fy s*t*n va ont de gjorde! Själva ifyllningen va ju inget att bråka om,men konturerna,,,jisses! *svettigt*
STOLT! Är så nöjd!  Vilken i ordningen denna är? No 4 av 5 ;)
Ska jag göra fler? -självklart! varav En planerad till i old english...svag för de teckensnittet...  :D

*MIMMI


Kommentarer
Postat av: Magdalena

fasen vilken snygg tatuering!Det måste gjort väldigt ont?? är med jättesugen men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Såg att du länkat till mig va gullig du är. Stor Kram

2009-03-05 @ 18:15:00
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/
Postat av: Jenny

vad kula tt du e med i tävlingen=) nej så sweet har oxå en i svanken men nej inte gjorde de ont haha!

så skummt att de e så olika dock e du mer gaddad äån jag har bara onda konturer å skuggor å störra men ne it gjorde de ont under armen däremot fy helvete äckel senorna gjorde så vidrigt ont vars e du mer gadda då=)

2009-03-05 @ 19:50:47
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: eva ravelin

snygg

2009-03-05 @ 21:46:24

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0