köra,köra fort som fan-genom hela staden.....


Japp då var de dax igen, bil No 8 weeee.
Jisses va kass jag är på stadskörningen här i Malmö!
Man kommer från en liten "bonnhåla" som gud glömde...där folk kör,ja kör efter egna villkor och regler.
Men snart,snart,snart har jag väll de där lilla plastkortet i min hand.
OCH NEJ, jag kommer nog inte köra fort som fan ;) så som man får slita för de där lilla kortet idag.
Och värre blir de, from den 1/4-09 så ska halkan bli 2 delar..
Nollvisionen kommer på nya saker hela tiden,varför? jo dom vill få ner antalet döda i trafiken till 0. Ja drömma kan man ju alltid. Pratade med mamma, hennes vännina som inte kommer från Sverige har körkort....men hon e livsfarlig i trafiken... för i hennes hemmland behöver man bara kunna lägga i (1) & (2) ´s växel i fart då..och kunna backa några meter så har man körkortet sen...jisses!

På tal om dåliga bilförare...som jag skrattade när jag upptäckte villka "skara pöjkarna" va i serien
SVERIGES VÄRSTA BILFÖRARE..ha ha ha Lilla mackan...så långt du har kommit,visst han e inte drivern,men co driver..
Satt som i ett filminslag och minndes tbx till gymmnasietiden...he he he

*MIMMI

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0