Det knackade på dörren...

Måndags morgon 25-5-09
Det knackar envist på dörren.
Trött som skrutt var jag när jag klev upp för att se vem det var...
På trappen låg ett brev..
Jag öppnade brevet och kunde läsa mig fram till att det var en kallelse till rättegång för jag var misstänkt för två brutalt iskalla mord på två tjänstemänn...
Polis skulle komma och hämta mig senare...


Nu idag...
Rättegången är över.
Jag är fri...
Kommer att tänka mig för ordentligt när jag påtar i rabatten nästa gång....
Det var ju inte meningen att jag skulle råka "kapa" daggmarr & daggrram på mitten när jag påtade i rabatten..
Skulle ju sätta blommor ju...
Visste inte att daggmarr o daggrram var på hemligt uppdrag och skulle passera just där jag stod o grävde som flitigast...
Åklagaren på daggmaskarnas domstol tyckte synd om mig då han såg hur ångerfull jag var...
Jag fick lindrigt straff...
Att för daggmar och daggrram´s skull ska fästa ett fint minne på "olycks" platsen... och hålla rabbatten fin från ogräs ;)


He he he he
Har man fantasi eller??
med detta tänkte jag att de kanske kan bjuda någon på ett gott skratt då jag varit så dålig på att vara aktiv i mitt bloggande...fullt upp har de här varit så mer i uppdateringen blir det ju... ;) jag tänkte jag skulle börja med några inlägg..så att jag inte lovar för mycke..men det här har hänt...,  (se nästa inlägg)
 
Hade så bäst ;)



Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0