9-05-09 Cruising i Ystad Del II



JA...ibland har nöden ingen lag...  ;) efter kaffe och cola drickande var de dax att uppsöka toalett..
chauffören Dan , mitt hjärta, socker söta jessica och jag hittade det ultimata stället ;) mitt ute  i ett koloni område så stod denna blåa skönhet...
När vi kör fram till den säger Jessica.. -det är upptaget,det lyser rött.
-Äähh tyckte grabbarna...dom har säkert låst den bara för att de är cruising..
Dan försvann in bakom bajamajjan i buskarnas skydd..
gubben min skulle jävlas lite med han och började skaka om baja majjan... som stod där tom (?!)
Det började "rassla" innuti den..... Dan och gubben min fick brottom fram till bilen igen...
med orden -shiit! de  e någon där inne! SKRATT
-en längre tystnad följer...
precis när vi ska böra ge oss av så hör man hur de "skrammlar" till ifrån baja majjan..ut kommer en herre på ca
45-50 år, hög röd i ansiktet,,,antagligen både av ilska och rodnad och vräker ur sig..
-VA DE KUL ELLÉ?


he he he buusigt ;)
*skratt*

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0