30-05-09 lone star ranch del I

Japp :D detta blir ett låååångt inlägg med masa bilder..
det är så magiskt att komma dit... ja..lone star ranch är ju ett vildmarkscenter.. hur hamnade vi där?
jo eftersom svärmor o gubben min dansar line dance så...
de är lite i stuk med high chaparall fast utan "karuseller"
JA hur mycke jag än nu sitter o pratar gott o beskriver allt så säger ju en bild mer än 1000 ord...eller?


 gubben min och svärmor
   precis utanför dans lokalen.
hjärtat mitt ville inte ställa upp på kort..  ;)


ifall ni vill besöka deras hemmsida ;)

här inne dansades de för fullt ;)

rökning innanför dom vita pelarna.....
...kan straffas......  ;)




hjärtat mitt ser fundersam ut.. ;)

papparazziii pågår....


en massa tjusiga bilder från inredningen kanske kan smaka...?
men för att kunna känna "d där lilla extra" måste man s de med egna ögon. en hel dag där är helt klart värt de!







flickorna bus..
oki...bilden är rejäält suddig...men kolla vägg dekoratrionerna ;)

ne...nu får de räcka för del I...fortsättning följer...

siii ja :)





Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0