30-05-09 lone star ranch del III

oki då ;) jag bjuder på en del till idag då ;)
ente för att jag kan se att de har varit speciellt mycke trafik här på min sida..

men men..  :P


                                  Här ska de grillas :)
 det bjöds på bakpotatis, kött,sallad o massor av annat gott..  yammie*
 

                              hm...ser ut som en allvarlig disskution....



   Som en av världens bästa amatör fotograf så är de ju klart att man inte alltid lyckas med sina foton...meningen med detta fotot var ju att cowboyen skulle ta upp "centrum" av bilden..men men.. :P










    Svärmor posar.





         papparazzi pågår..
toksöte cowboyen...






de blev många foton tagna..man kan inte låta bli på ett sånt här ställe :)

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0