17-05-09 Middag

Yes i dag var vi inbjudna på middag hemma hos min gubbes söta farmor & farfar.
Så himla goa dom e ;) 
De som kom på kalaset var ju jag och mitt hjärta, svärföräldrarna och mina två svågrar,
Mitt hjärtas farbror med familj. Anledningen till detta kalas var för att vi gifte oss i april och än så länge inte valt att ha något "stort kalas".
Sött! ;)
Det bjöds på Färsk potatis,
Varmrökt lax filé från Höllviken, 
sallad,
Och ett fint glas vitt till de hela :p
en kall och god sås... mmmm..så gott!

till efterrätt........



så smarrig denna jordgubbstårta va..... mmmmm 



och för att inte tala om hur gooood denna giftiga chokladtårta va... mmmmm vill ha meeeer :D

Tack än en gång söta farmor och farfar.
kramar mimmi


 

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0