1-05-09 Mc kalas

MC KALAS PÅ EKSHOLMS MC KLUBB 1MAJ

   
Det grillades, dracks och skrattades :D


Dagen började med att hela gänget åkte iväg en längre runda på sina cyklar.
(Dum som ja va mitt bland mc molnen så missade jag fota dessa skönheter....)

När glidar gänget kom tbx så var de dags att starta grillarna.
Ca 35 personer va vi


mr runkan skvallrar bort en stund på telefonen med en bira i andra handen ;)
(tjusigt smeknamn...ja vet ;)  )

 DART  
kastning blev de osså.
Denna mc glidaren...jisses han såg farlig ut.. blev nog först lite skraj för han..men det visade sig va en himmla snäll o trevlig herre.


Här händer grejjer....
frammåt kvällen när man hade fått dricka lite av svärfars bål och en o en annan öl hade hittat rätt
och de började bli lite svaj i dom lurviga dansbenen så poppades musiken på hööögre nivå...

de va lite skånsk rock till en början...
sen "råkade" mitt hjärta starta låten:
-MY BOOBS,MY BOOBS,MY BOOBS ARE OK
av lene alexandra
http://www.youtube.com/watch?v=6WCDSC5O56c  )

och så här såg de ut då....


det blev fullt frammför den lilla skärmen...
undra vad det var som lockade dom...hennes sköna sångröst?
det fina blonda håret?
dom utmanande kläderna? el kan de va hennes tuttar som nästan trillat ut?  ;)
he he säger då de ;)


Mitt hjärta <3


Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0